lördag 10 september 2011

Bevingade ord.....

Denna vecka hade Pysselmyran bevingade ord som utmaning. Det finns så många som sagt så mycket tänkvärt så det var svårt att välja ut ett "klokord". Jag har tidiagre gjort en "album" där jag sparat en en del så jag kan hitta dem lätt. Till denna utaming gjorde jag istället en "tavla" att hänga på väggen.

Här är det bevingade ord jag fastnade för just i dag...


och här är hela tavlan...(där jag först limmade fast några tidningsbitar som jag sedan målade över med lite vit akrylfärg. Sedan har jag stämplat lite, haft på lite röd mist ,satt på ett hjärtat i wellpapp, vingar som jag stämplat på papper och haft 3D lack på.....)







Här är några bilder på mitt "gamla"album med "klokord" både långa och korta visdomsord......





1 kommentar:

  1. Jag bara ääälskar dessa kloka ord och citat, som finns lite varstans.

    Ditt hjärta är såååå fint!

    SvaraRadera