lördag 3 september 2011

Fyra nyanser av brunt......



Fyra nyanser av brunt.... hette en film om jag minns rätt men jag tycker det passar på mitt kort.....
Pysselmyrans utmaning denna vecka var " Gör ett alster där du har använt spray och/eller mist". Den utmaningen kunde jag ju inte låta bli..... att använda mist tyckte jag kändes lite för lätt så jag provade att spreja kaffe och te!! Jag tycker det fungerade bra tyvärr syns inte bakgrunden så bra på fotot........

.

Tänkte inte på att scanna pappret innan jag gjorde kortet men har här scannat den bit av pappret jag skar bort...... Hela pappret sög åt sig så det färgades svagt brunt, pappret var kritvitt från början.



Det blev kvar några remsor av detta papper och på dessa remsor stämplade jag med en textstämpel och klädde en lite ask...... Funderar på att sätta på ett band och några blommor....




1 kommentar:

  1. Vilken vacker ask! Och fint kort också.

    Jag äääälskar brunt, så det här är verkligen saker i min smak! *ler*

    SvaraRadera